dilluns, 22 de març del 2010

EL PITJOR LLIBRE DE TOTS ELS TEMPS!!!!

(En la meva opinió)

Consell: NO SE US OCURREIXI REGALAR-LO A NINGÚ PERQUÈ CORREU EL RISC QUE, AQUEST O AQUESTA, AL CAP D'UNS DIES US BUSQUIN PER DONAR-VOS UN CLATELLOT O DOS!!! avisats quedeu!

(NOTA: Jo vaig tenir la mala sort de llegir-lo perquè me'l va regalar un bon amic; tot i que després de fer-ho ja començo a pensar que és un mal amic...)

ZONES HUMIDES
Charlotte Roche.
Proa Ed. (Anagrama Ed. en castellà).

Una pèrdua de temps, provocació barata i de mal gust (tot i el risc a semblar carca si dic això) és el què m'ha semblat aquest llibre i sobretot perquè si es vol ser provocador s'ha d'escriure bé i tenir un discurs consistent...
Se'l ven com un llibre revolucionari sobre el cos de la dona i el dret d'aquesta a autoexplorar-se però des del meu punt de vista (masculí) queda només en una cosa íntima de la protagonista i de, diguem-ne, "una certa rebelia juvenil"...
No dono més detalls perquè fa bastant angunia i repelús (per exemple sobretot, s'hi ho vaig entendre bé, el fragment amb la roda del llit de l'hospital...)...

En fi que amb el poc temps que tinc em fot bastant perdre'l amb aquestes porqueries...
(Quan el llibre és dolent, hauria d'existir el dret a reclamar l'import del llibre a l'editorial, més una multa per haver-te fet perdre el temps llegint-lo!!! Així potser no es publicaria tant ni tant malament!! Que vas a la llibreria i no saps ni què triar de tants que n'hi han...)
Sort que hi ha programes a la tele que aconsellen bé sobre què llegir i/o comprar.

Llegiu molt (però no aquest)!!!!

2 comentaris:

  1. Vaja, ja ho tindré en comte.

    Per altre part estic disfrutant de llibre "Herzog", de Saul Bellow. S'em passen les hores volat !!!

    ResponElimina
  2. Doncs, directe a la llista negra! Haurem de fer una associació per la dignitat dels lectors!!!!

    ResponElimina