dilluns, 7 de novembre del 2011

EL FESTÍ DE L'AMOR. CHARLES BAXTER. (Pel·lícula)

Poc em pensava que mai acabaria mirant, encara que fos per casualitat com ahir, el canal 3XL (que és el quan el canal Súper3 es transforma en plataforma visual per adolescents/es passats d'adrenalina...) i per això no entenc gaire per què van passar ahir aquesta pel·lícula que si li treus les escenes de nus, és molt fineta, amb diàlegs boníssims i de sentiments...
(Hi surt en Morgan Freeman "el negre de Million Dolar Baby" que canten els Antònia Font al seu últim disc...)

La cosa no tindria sentit en aquest blog si no fos perquè la pel·lícula que feien, "El joc de l'amor", està basada en "El festí de l'amor" de Charles Baxter" que és una de les millors novel·les de tots els temps (en la meva modesta opinió...)

Tot aquest rotllo és perquè la pel·lícula d'ahir (en veritat molt maca) em va fer pensar en aquest llibre (molt molt millor que la pel·lícula) i em van venir ganes de llegir-lo una altre vegada (i de recomenar-lo)...


El festí de l'amor (en castellà "El festín del amor")
Charles Baxter
La Magrana Ed.

6 comentaris:

  1. doncs a la cistella i a la graella, això no cal dir-ho, gràcies, T.

    ResponElimina
  2. En un cànon particular, dels millors 10 llibres que he llegit,aquest hi seria segur!

    ResponElimina
  3. Mercès, Toni, per obrir nous camins, almenys per a mi desconeguts.

    ResponElimina
  4. De res!
    També m'ensenyeu vosaltres molts noms nous i estic aprenent molt!

    T.

    ResponElimina