dissabte, 21 de desembre del 2013

bones festes d'hivern per tothom...


8 comentaris:

  1. Hannukà, Nadal, Saturnals, Solstici d'Hivern... Festes de llum. Bon any a tothom!

    ResponElimina
  2. Bones festes, orfes!
    M'agrada molt la blavor hivernal del blog.

    ResponElimina
  3. Bones festes i bon començament d'any a totes i a tots els que estimen els altres i la vida i la bellesa i... que no trepitgen ningú!
    (o siga, a la gent de bona voluntat i no pas als que ja sabeu!)

    ResponElimina
  4. jo també m'hi apunte:
    per unes festes d'hivern
    plenes de llibres
    i sense gentola...

    ResponElimina
  5. Bones festes a tots!!! carregades de llum, llibres i molta màgia i que sobretot durin tot l'any 2014!!!

    M'encanta el nou look!!!

    ResponElimina
  6. Bones festes i bones lectures a tothom!!!

    ResponElimina
  7. UN I TOTS

    Comprenc el meu lloc a l´Univers:
    formo part d´una gran Vida
    que acondueix els móns.
    No crec pas que ningú sigui
    una unitat separada de lluna
    a lluna...
    Tot està contingut en tot.
    Espelmes i planetes.

    JOAN BROSSA. PASSAT FESTES 1993-1995 Ed. Empúries 1995

    Imma C.

    ResponElimina