divendres, 2 d’abril del 2010

Ja estic llegint el "Dublinesca" d'en Vila-Matas!!!

Si els dinars d'aquests dies m'ho permeten igual que els múltiples compromisos familiars/professionals em deixen temps per a mi, afrontaré la lectura del "Dublinesca" d'en Vila-Matas (ja passo per la pàgina 10) i ja us aniré explicant!!
De moment té molt bona pinta i el seu estil és impecable!!

De Vila-Matas es pot recomenar qualsevol dels seus llibres perquè tots són molt bons (li vaig perdre la pista en la seva època més meta -"Doctor Pasavento", "El mal de Montano" perquè jo no estava preparat per seguir-lo però em vaig reconciliar amb ell amb "Dietario voluble"...), fins i tot és excel·lent com artículista i tots els seus llibres d'articles són recomenables!
I sobretot si no l'heu llegit, està molt bé el "Bartleby y compañía", "novel·la" sobre els escriptors que deixen de ser-ho voluntariament...
M'atreveixo a dir que Vila-Matas juntament amb Javier Marías han sigut els autors capaços de portar la literatura castellana cap a la modernitat...

Compagino, aquests dies la lectura del "Dublinesca" amb "Últimas tardes con Teresa" que la trobo brutal i sobretot com Marsé aconsegueix descriure els sentiments dels protagonistes...
(Vaig trobar una edició de l'any 1967 amb la portada original per només 3 euros a una para de vell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada