dilluns, 1 de febrer del 2016

INCREÍBLEMENTE SIMPLE. Ken Segall

Increíblemente simple
La obsesión que ha llevado a Apple al éxito
Ken Segall.
Gestión 2000 ed.
2012
249 pàg.
Traducció d'Ana García Bertrán





Ken Segall va ser un dels creatius de l'equip que va crear les campanyes de publicitat més llegendàries de l'empresa informàtica Apple.

Va estar a moltes reunions amb el llegendari Steve Jobs i de fet, aquesta experiència i la seva relació amb ell, és el que li serveix per escriure  aquest "Increíblemente simple" que com el seu nom indica és el gust per la simplicitat que l'empresa de la poma a portat fins a l'extrem; amb tots els seus productes i en la seva manera de fer a tots els nivells de la seva organització

Steve Jobs va aportar a Apple la seva personalitat obsesiva i un gust estètic particular que combinat amb la seva intuició pels ordinadors i la informàtica per a tots els públics va servir-li per revolucionar el mercat dels productes tecnològics i, al mateix temps, canviar-nos la vida a tots els usuaris.

Com Steve Jobs enfocava les reunions, com pensava els productes, com imaginava el disseny, com pensava el marketing...
Sempre des d'una absoluta simplicitat, sense recargats barroquismes.
El less is more com a filosofia de vida, a tots els nivells.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada