diumenge, 3 d’octubre del 2010


«Song», de Christina Rossetti from blocsdelletres on Vimeo.

1 comentari:

  1. Ahir vaig poder veure l'HDL i segueixo pensant que és un programa cullonut!
    (Sobretot quan el convidat dóna joc amb les seves respostes... Com dijous...)
    I tinc la teoria que si has llegit el llibre que es comenta encara es disfruta més el programa, però.

    Trobo molt maco el decorat on es fa la secció dels clàssics amb les estanteries i les ceràmiques i les torres de llibres i el fons que sembla porexpan blanc...; en comptes, l'altre (el principal amb els llibres desendressats crec que despista una mica (era preciós les primeres temporades tot el fons net amb les cortines vermelles...)

    La meva opinió és que és un programa necessari (encara que ens el maltractin!)

    El tros dels vídeos que envia la gent suposo que és una bona idea però s'ha de desenvolupar...
    I 30 segons no dóna per gaire...
    (A mi em fa molt corte o sigui que no crec que hi envii res a més amb la pressió dels 30' per poder dir-ho tot em ve ta-tarta-mu-mudeo com el po-po-porquet de la Warner... i no sé...)

    I ara hem d'esperar dues setmanes??

    Jolines!

    ResponElimina