dijous, 3 de febrer del 2011

ÚLTIMA HORA!!!!

Tinc un amic que es diu Rafa (que és el tio del món que llegeix més ràpid -bàsicament perquè no dorm...- els llibres que acaben de sortir al mercat, i també bastant fiable en els seus criteris i consells...) i m'ha dit que l'últim d'en Bolaño torna a ser sensacional!!!
I no para d'enviar-me meils a altes hores de la nit lloant a Bolaño... Que torna ser allò tant magnífic que són històries que es disparen incontrolables cap a tot arreu...
(No és com el "Tercer Reich...)
I fins i tot m'ha convençut perquè me'l compri perquè diu que torna a ser un Bolaño de primera!!

Res més...
(Segueixo amb el totxaco d'en Cheever (Molt bo però tristíssim)... Quan l'acabi torno, per aquí...)

2 comentaris:

  1. Moltes gràcies Gran Toni, jo vaig a comprar-lo ja. El Bolaño de 2666 es un narrador indescriptible. Una dubte que tinc es com es posible que encara avui sortin obres inédites d´aquest autor? i Es licit editar qualsevol cosa que hagi escrit un autor mort? Dic això perque el cas de Bolaño es semblant al cas de Cabrera Infante i tants altres. Jo crec que l´unic barem tindria que ser la qualitat del texte.
    Una salutació a tots.

    ResponElimina
  2. Aquesta és la gran pregunta!!
    (Segurament del disc dur de l'ordinador...)

    Suposo que hi entren molts factors: els agents, les vídues (amb tot el respecte ho dic) i els hereus, les editorials, i també els lectors...
    L'altre factor a tenir en compte suposo que seria si és necessari publicar una obra pòstumament quan l'autor no havia considerat fer-ho en vida...
    I no aporta res a l'obra ja construïda d'aquest creador...

    No sé...
    T

    ResponElimina