dimecres, 22 de desembre del 2010

ODETTE TOULEMONDE



Odette Toulemonde és una dona enamorada d'un famós escriptor: Balthazar Balsan. Un dia té l'oportunitat de conèixe'l en una llibrería, li demana que li signi un llibre i......
Es una comèdia francesa senzilla, divertida, fresca, optimista. L'he recordat aquesta tarda quan llegia les vostres experiències amb personatges famosos.

El Director de la pel·lícula és : Eric-Emmanuel Schmitt, un escriptor i dramaturg molt conegut a França. I aquesta es la 1ª i única pel·lícula que ha dirigit, basada en la seva novel·la "Odette Toulemonde y otras historias" (2006).

Segons l'Eric-Emmanuel Schmitt, la novel·la està inspirada en una anècdota personal que explica ell mateix...


6 comentaris:

  1. una pel·lícula estupenda i excel·lent i bonica.

    ResponElimina
  2. Isabel, m'has fet entrar ganes de tornar-la a veure!

    ResponElimina
  3. Sííííí´, Isabel!!

    la vaig enganxar un dia a la tele, però ja estava començada....i em va encantar!!!!!! l'hauré de buscar sencera!!

    Ets una crack!

    ResponElimina
  4. No l'havia vista i l'altre dia, per casualitat, vaig saber que la feien per la tele i me'n vaig recordar del teu post, Isabel.
    Em va semblar una pel·lícula curiosa, allunyada de convencionalismes i que sap jugar amb els tòpics d'una forma irònica. Ah!, i l'actriu principal, magnífica!
    Gràcies per la recomanació.

    ResponElimina
  5. I què em dieu de la banda sonora?
    Exquisita...

    ResponElimina