divendres, 20 d’agost del 2010

ARRELS NÒMADES, Pius Alibek


(fes click per a veure el llibre al lloc web de La Campana)

Un altre a la cistella, haig de dir que m'ha agradat, que m'ha enganxat des del primer moment i que se m'ha fet curt. D'altra banda és d'aquells que t'ajuden a conèixer i per tant a obrir una miqueta més els ulls.

Ara m'arrepenteixo de no haver estudiat mai religió, sóc una absoluta ignorant, i m'hagués anat bé tenir-ne alguna noció...



(clicant al títol enllaç amb editorial)

2 comentaris:

  1. A mi també em va semblar molt interessant, Miu. L'Alibek és tot un personatge: un home cultíssim i amb una vida apassionant.

    Ja has començat a llegir "Cosima"?

    ResponElimina
  2. Hola Sícoris,

    la veritat és que llegint arrels nòmades, m'han vingut ganes d'anar a menjar al Mesopotàmia i conèixer a l'Alibek, deu ser tot un personatge!

    Cosima el tinc a la llista de la tardor/hivern! ja t'explicaré!

    ResponElimina